Przejdź do głównej zawartości

Rajd Szlakiem Latarni Morskich: dzień 4

Trasa: Wytowno - Dębina - Rowy - Słowiński Park Narodowy- Jezioro Gardno - Jezioro Dołgie Małe - Jezioro Dołgie Wielkie - Czołpino - Kluki - Lisia Góra - Izbica - Gać - Łeba

Z samego rana pożegnaliśmy gospodarza i wyruszyliśmy w drogę, kierując się na Łebę. Jechaliśmy leśnymi ścieżkami, które mają swój urok, dopóki nie stają się piaszczyste... Po drodze spotkaliśmy pieszego wędrowca z Francji, z którym chwilę porozmawialiśmy i zrobiliśmy pamiątkowe zdjęcie.

W Rowach zrobiliśmy przerwę na zaplanowanie dalszej trasy, która prowadziła przez Słowiński Park Narodowy. Zatrzymaliśmy się przy punkcie widokowym na Jezioro Gardno, by podziwiać przyrodę. Tego dnia słońce grzało naprawdę mocno.

Kolejny punkt widokowy był na Jezioro Dołgie Małe i Jezioro Dołgie Wielkie. Stamtąd na chwilę zboczyliśmy z trasy, by zobaczyć Latarnię Morską w Czołpinie. W Klukach zjedliśmy pyszny obiad.

Dalsza trasa była trudna... Przebrnęliśmy przez błoto, przeprawiliśmy się przez most, przejechaliśmy długą drogę po płytach jumbo, minęliśmy Amerykę, przeprawiliśmy się przez Wielkie Bagno Słowińskiego Parku Narodowego i wreszcie... dotarliśmy do Łeby! Tam pomogliśmy naszej koleżance spakować się w pociąg i ruszyliśmy na poszukiwania noclegu.

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć!